close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מופע טלפתיה לברית – אסף סלומון

מערכת שורשכח תשרי, תשפג23/10/2022

מחפשים מופע טלפתיה לברית עבור אירוע ברית המילה שלכם? בררו עכשיו פרטים ומחיר עבור מופע טלפתיה לברית מקצועי ומושקע שישדרג את האירוע שלכם

תגיות:
צילום: freepik

מופע טלפתיה לברית הוא מופע חמוד ונהדר שאפשר להזמין לאירוע ברית מילה בקרב המשפחה וחברים. אסף סלומון מעלה מופע טלפתיה לברית מילה שאפשר לקיים גם במקומות קטנים העומדים במגבלות התו הסגול עם עד 50 אורחים בלבד או יותר! מופע טלפתיה לברית במתכונת מצומצמת יהפוך את האירוע שלכם מיוחד ומקורי גם אם נאלצתם לצמצם את כמות האורחים! חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר של אסף סלומון, מבכיר אומני החושים בישראל לגביי מופע טלפתיה לברית, בר מצווה, שבת חתן וכדומה. אסף מעלה מופע טלפתיה לציבור הדתי חרדי המתאים לציבור זה ולכן מופע טלפתיה לברית מילה במגזר של אסף סלומון היא

צילום: freepik
הבחירה הטובה ביותר מבין כל האפשרויות!

"יום הולדת קסמים ואהבה!"
אין דבר מרגש ומשמעותי יותר בחייו של כל אדם מהולדת צאצא, בן או בת. הגעה של ילד לחיים משנה אותם מין הקצה אל הקצה ויוצקת משמעות שלא הייתה קודם בחיים של ההורה החדש. אירוע ברית המילה גם הוא אירוע מכונן וחשוב בחייה של כל משפחה. מופע טלפתיה לברית יכול להיות אטרקציה מקורית ויוצאת דופן שאפשר לקיים באולם אירועים, מסעדה או כל מקום בו ניתן להכניס עד 50, 100 או יותר אורחים ולהפעיל את האירוע בהתאם להנחיות משרד הבריות והתו הסגול והירוק. שריינו עכשיו תאריך להזמנת מופע טלפתיה לברית המבוצע על ידי אסף סלומון בהצלחה רבה. אסף הוא אמן חושים מוכר ומפורסם שקנה לעצמו שם ארצי עם הופעות בטלוויזיה ואירוח סלבריטאים רבם בפינתו בטלוויזיה, שם ביצע קטעי מנטליזם וקריאת המחשבות לתדהמת כולם. אסף הוא אמן חושים מוערך בתעשייה שזוכה לתשבוחות ופירגונים הן מצד קולגות והן מצד משתתפים ואורחים במופעי אמן החושים והטלפתיה לילדים ולמבוגרים שהוא מעלה כבר למעלה מ-15 שנה!

אסף סלומון - מופע טלפתיה לברית מילה ואירועים נוספים!
מחפשים מופע טלפתיה לברית עבור אירוע ברית המילה שלכם? בררו עכשיו פרטים ומחיר עבור מופע טלפתיה לברית מקצועי ומושקע שישדרג את האירוע שלכם ויהפוך אותו בלתי נשכח, מהנה ומדהים! מופע טלפתיה לברית הוא הרבה יותר מאשר יותר הולדת קסמים פשוט בו מארחים קוסם רגיל. כמובן שגם קוסם רגיל הוא אטרקציה נהדרת ולמעשה אסף סלומון התחיל את הקריירה שלו בתחום אומנות החושים בעקבות הופעת קוסם פשוטה שראה. יחד עם זאת היום קוסמים רגילים כבר לא נחשבים האטרקציה נחשבת עבור ילדים מתבגרים ואולי רק לילדים קטנים ביותר היא עדיין נחשבת אטרקציה גדולה. במקום הקוסם הרגיל נכנס אמן החושים שמסקרן, מאתגר ומעניין בני נוער הרבה יותר ולא פלא שצצו בארץ המון אומני חושים חדשים, המנסים לצבור גם הם עוקבים ברשתות החברתיות ומנסים לקנות לעצמם שם בתחום ולהתפרסם בו כפי שעשה אסף סלומון עוד לפני עשור ויותר...

אמן חושים מדהים לאירועים מיוחדים – אסף סלומון
השאירו פרטים לגביי הזמנת מופע טלפתיה לברית, מופע טלפתיה לציבור הדתי חרדי על ידי אמן החושים המוערך אסף סלומון, אשר מגיע בעצמו מהמגזר והוא בין אומני החושים היחידים בארץ המגיעים משם והמשלב בין כל העולמות במופע שלו עם ידע עשיר ואנקדוטות מעניינות על קריאת מחשבות וטלפתיה בתנך ועוד. שווה לבדוק ועוד יותר שווה להגיע להופעה! גלשו באתר וקראו חוות דעת והמלצות על המופע ומידע על אומנות המנטליזם, צפו בסרטוני יו טיוב וחייגו למידע נוסף על מופע אמן החושים שלאסף עוד היום! למרות הקורונה ההופעות ממשיכות בהתאם לתקנות החדשות!

"אומנות החושים שכבשה את העולם"
קוסמים, מזיזי חפצים, מנטליסטים ואומני חושים תמיד היו במרכז ההתרחשות ועוררו מחלוקת בין אלו שמקבלים את הכישרון והיכולות המיוחדות של אומני החושים לבין מי שמזלזלים באומנות זאת ולא מייחסים לה חשיבות. אך לא חשוב באיזה צד אתם בוחרים, עם דבר אחד אי אפשר להתווכח. אי אפשר להתווכח עם עובדות ועם מראה עיניים. אורחים רבים הגיעו סקפטיים להופעה של אסף סלומון ונוכחו לדעת שהוא מבצע דברים שאין באפשרותכם להסביר. אומנות החושים של העידן המודרני שיכללה לרמות מטורפות את היכולת של אומני החושים ליצור חוויה מופע מטורפת ולבצע תרגילי מחשבה בקנה מידה גדול על מאות משתתפים במופע בבת אחת!


כמובן שתמיד יהיו את אלו שיגידו שהמופע היה מכור, שאלו שלקחו חלק בקטעים שיתפו פעולה עם האמן, נתנו לנו פרטים לפני הקטע וגילו לו מה ייכתבו או יציירו וכדומה. עבור מי שלא צפה במופע אמן חושים ורוצה לגבש עמדה נחרצת לגביי אמינות המופע, הפתרון הכי טוב הוא להגיע למופע אמן חושים בעצמו. רק מי שרואה, חווה ומשתתף במופע ורואה מקרוב את המתרחש באולם יכול להחליט האם מדובר באחיזת עיניים, קסם, טריק מחשבתי או משהו הרבה יותר עוצמתי שאין לו כל הסבר עבורו!

" אין מופע מדהים יותר ממופע קוסם. בעצמם יש... מופע אמן חושים"
אין אחד שלא התלהב מקסם שראה, בין אם בטלוויזיה או בהופעה חיה. מאז שאנחנו ילדים קטנים אנחנו רואים בקוסם מישהו מגי, בעל כוח יוצא דופן לעבוד עלינו, לעשות עלינו מניפולציה, לשכנע אותנו בדבר אחד למרות שדבר אחר קורה בפועל וכדומה. אין לנו בעיה עם זאת ולא אכפת לנו כל עוד זה עובד! לקוסם יש עזרים טכניים רבים, מקל קסמים, מגבעת, קלפים, מגנטים וכו' וכיום יש עוד עשרות אמצעים טכנולוגיים משופרים שעוזרים לקוסמים רגילים לבצע קסמים מדהימים ללא ספק.

אך אמן חושים לא צריך את כל אלה ולא עושה בהם שימוש. אמן חושים משתמש באביזר הכי עוצמתי שיש בעולם והוא המוח האנושי. הכלים שיש לאמן החושים הם לא עזרים טכניים אלא חדות מחשבה, מניפולציות מחשבתיות וסוגסטיות ובמקום זריזות ידיים הוא בונה זריזות מחשבה ומיישם תורות ושיטות עבודה המפעילות על המוח כוחות שחלק יכנו אותם כשרון וחלק יכנו אותם כוחות על טבעיים. סוד הקסם של הקוסם וזה של אמן החושים דומים מבחינה מסוימת אך שונים מבחינה אחרת. שניהם מספקים חוויה נהדרת ומעוררת חושים ויש מי שמעדיפים לראות קוסם רגיל ויש מי שמעדיפים לראות אמן חושים. ילדים ומבוגרים יכולים להפיק הנאה גם מזה וגם מזה ואין באמת תחרות בין השניים. הדבר היחיד הוא שקוסם כנראה כבר ראיתם ואמן חושים אמיתי לא. אולי ראיתם קטעים ביו טיוב או בתוכנית אירוח בטלוויזיה אבל אין כמו להיות בשטח בעצמכם, לעמוד קרוב, לנסות 'לתפוס' את אמן החושים ולגלות את סוד הקסם.

רוצים לראות אמן חושים לאירועים מדהים ומוערך בישראל בפעולה מקרוב? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מידע ותשובה לכל שאלה שיש לכם לגביי הופעות בזמן הקורונה ולאחריה, עלויות, הזמנת תאריכים ועוד.

גלשו עוד באתר וקראו עוד מאמרים, ראו תמונות, קראו ביקורות, חוות דעת והמלצות וצרו קשר לקבלת מידע נוסף על מופע אמן החושים והטלפתיה המדהים של אסף סלומון לציבור החרדי, דתי וחילוני. להתראות, מזל טוב ובהצלחה!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה